HEMEROTECA
Aquesta secció anirà incoporant digitalitzacions de publicacions locals de qualsevol poble de l'Horta Nord.
FALLA ARRANCAPINS íntegrament en valencià Xe, per què no? Això mateix em preguntava quan ahir em vaig quedar parat davant el ca...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada